Doprava

Doprava

Objednaný tovar je na odoslanie najčastejšie do 7 pracovných dní od učinenia objednávky, najneskôr do 10 dní. Ak z nejakého dôvodu nie je možné túto lehotu dodržať (tovar nie je na sklade), budeme Vás o tom bezodkladne informovať.

  1. Spôsob dopravy:

Prostredníctvom dopravnej spoločnosti DHL: zásielka bude doručená do 72 hodín od podania. O odoslaní tovaru budete informovaný e-mailom.

V prípade doručenie prostredníctvom DHL je nutné vyplniť pre doručenie takú adresu, na ktorej budete zastihnuteľný počas dňa medzi 8.00 – 18.00. V prípade, že týmto miestom bude Vaše zamestnanie, je potrebné uviesť okrem Vášho mena tiež názov a adresu firmy.

Tovar zasielame zásielkovou službou DHL, ktorá dokáže balíček doručiť na území Slovenské Republiky do 72 hodín od jeho odoslania.

  1. Prevzatie tovaru od dopravcu:
Ak príjemca zistí zjavné vady, oznámi túto skutočnosť bez odkladu  spoločnosti f&j fouta & accessory prostredníctvom emailu fjfouta@gmail.com alebo na tel čísle : +216 23 3455 15 ktorá je povinná situáciu vyriešiť v najkratšom možnom čase. Ak nie je tento postup dodržaný, nie je možné poškodený alebo chýbajúci tovar nahradiť.

 

 

Odporúčaný postup pri poškodenom obsahu prevzatej zásielky:

Ak zásielka nevykazuje známky poškodenia a adresát ju príjme, stáva sa zásielka vlastníctvom kupujúceho. Po prevzatí zásielky je ďalšia reklamácia ohľadom poškodenia zásielky riešená s dopravcom.

Odporúčaný postup pri poškodení obsahu prevzatej zásielky je podľa zvoleného dopravcu nasledujúce:

Kupujúci je povinný bez odkladu prekontrolovať obsah zásielky a prípadné závady hlásiť prepravcovi ihneď, najneskôr do 3 dní od doručenia zásielky. Je dôležité zachovať zásielku v pôvodnom stave vrátane obalov a výplní.

V oboch prípadoch odporúčame kontaktovať dopravcu bez odkladu, výrazne tak prispejete ku kladnému vybaveniu reklamácie.

V prípade akéjkoľvek otázky, nezrovnalosti alebo problémov s dopravou nás kontaktujte telefonicky alebo e-mailom, sme tu pre Vás!

 

  1. Problémy s doručením

Pretože pre doručovanie zásielok využívame služby externých spoločností, môže sa stať, že nami expedovaná zásielka k Vám nedorazila vo vopred ohlásenom termíne. V takom prípade Nás informujte a my Vám zistíme, kde sa Vaša zásielka nachádza.

Ak spoločnosť zásielku stratila okamžite nás kontaktujte, aby sme Vám mohli vybaviť reklamáciu stratenej zásielky a zaslať Vám nový tovar.