Doprava
Objednaný tovar je na odoslanie najčastejšie do 7 pracovných dní od učinenia objednávky, najneskôr do 10 dní. Ak z nejakého dôvodu nie je možné túto lehotu dodržať (tovar nie je na sklade), budeme Vás o tom bezodkladne informovať.
- Spôsob dopravy:
Prostredníctvom dopravnej spoločnosti DHL: zásielka bude doručená do 72 hodín od podania. O odoslaní tovaru budete informovaný e-mailom.
V prípade doručenie prostredníctvom DHL je nutné vyplniť pre doručenie takú adresu, na ktorej budete zastihnuteľný počas dňa medzi 8.00 – 18.00. V prípade, že týmto miestom bude Vaše zamestnanie, je potrebné uviesť okrem Vášho mena tiež názov a adresu firmy.
Tovar zasielame zásielkovou službou DHL, ktorá dokáže balíček doručiť na území Slovenské Republiky do 72 hodín od jeho odoslania.
- Prevzatie tovaru od dopravcu:
Odporúčaný postup pri poškodenom obsahu prevzatej zásielky:
Ak zásielka nevykazuje známky poškodenia a adresát ju príjme, stáva sa zásielka vlastníctvom kupujúceho. Po prevzatí zásielky je ďalšia reklamácia ohľadom poškodenia zásielky riešená s dopravcom.
Odporúčaný postup pri poškodení obsahu prevzatej zásielky je podľa zvoleného dopravcu nasledujúce:
Kupujúci je povinný bez odkladu prekontrolovať obsah zásielky a prípadné závady hlásiť prepravcovi ihneď, najneskôr do 3 dní od doručenia zásielky. Je dôležité zachovať zásielku v pôvodnom stave vrátane obalov a výplní.
V oboch prípadoch odporúčame kontaktovať dopravcu bez odkladu, výrazne tak prispejete ku kladnému vybaveniu reklamácie.
V prípade akéjkoľvek otázky, nezrovnalosti alebo problémov s dopravou nás kontaktujte telefonicky alebo e-mailom, sme tu pre Vás!
- Problémy s doručením
Pretože pre doručovanie zásielok využívame služby externých spoločností, môže sa stať, že nami expedovaná zásielka k Vám nedorazila vo vopred ohlásenom termíne. V takom prípade Nás informujte a my Vám zistíme, kde sa Vaša zásielka nachádza.
Ak spoločnosť zásielku stratila okamžite nás kontaktujte, aby sme Vám mohli vybaviť reklamáciu stratenej zásielky a zaslať Vám nový tovar.